Jumat, 30 Oktober 2009

Yati Bini Kawan ku

aku berumur 39 tahun bekerja sebagai penyelia tapak projek dengan zuki,kawan lama ku.sudah setahun aku bekerja dengannya.nama ku zainuddin tapi org panggil aku zed.aku sudah beristeri dan mempunyai seorang anak.isteriku surirumah sepenuh masa.haryati isteri zuki berumur 32 tahun dan mempunyai 3 org anak.kami selalu kenjung mengunjungi antara satu sama lain memandangkan rumah kami tak sampai 10 minit perjalanan..zuki dan yati menganggap kami seolah2 keluarga mereka kerana kami telah lama mengenali antara satu sama lain.selain surirumah yati juga menjalan kan aktiviti MLM..oleh kerana baru menjadi ahli yati mengajak isteri aku untuk join ahli MLM sepertinya tetapi isteriku keberatan memandangkan aktiviti MLM yg terlalu padat dan selalu meeting pada malam hari.jadi aku memvolunteerkan diri aku untuk join MLM ni sbb sememangnya aku mempunyai niat selain dari bisnes..untuk pengetahuan korang..aku sememangnya minat dengan tubuh badan yati ni..36-30-38 aku agak..walaupun dah beranak tiga tapi lekuk tubuhnya masih menggiurkan aku..aku mmg kuat nafsu.bila kerumahnya aku selalu mengintai dicelah2 buahdada yati semasa dia membongkok untuk hidangkan air.tapi segala perbuatan ku tak siapa pun perasan.maklum la isteri kawan dan bos pulak tuh..kengkadang aku selalu membayangkan bersetubuh dengan yati ketika aku bersetubuh dengan isteri ku..kalu aku kerumah nya aku selalu menggunakan bilik air mereka kerana aku ingin melihat pakaian dalam yati yg terendam dalam baldi untuk dibasuh..aku juga selalu melancap bila aku dapat memegang bra dan seluar dalam yati..kengkadang bila bos aku sibuk dia akan suruh aku ambil anak nya disekolah dan menghantar nya kerumah.disitu aku mengambil peluang untuk menatap tubuh yati sepuas2nya.yati sememangnya tak perasan akan perbuatan ku itu kerana dia dah anggap aku mcm saudaranya sendiri dan tak kan mengesyaki apa2…

untuk makluman korang,yati selalu menghadiri meting MLM dengan keretanya sendiri.entah suatu malam,yati telah menelefon aku..”helo zed..aku ni yati”kedengaran suara yati ditelefon..”ya..apa hal yati”jawabku..”aku nak pergi meeting ni tiba2 kereta aku tak hidup pulak.zuki pulak tak der kat umah skang nih.lom balik lg.aku ingat nak tumpang kau lah kalau kau nak join”kata yati..”ermmm,kalau camtu kau tunggu jerlah.aku siap2 jap”..”ok”jawab yati…aku pun bergegas memakai baju tapi tanpa seluar dalam kerana aku tak suka memakai seluar dalam kalau kemana2..”wahh..ini can baik nih…kalau lah dapat aku raba2 badan yati malam nih cantekkk!!!”aku mengelamun..

aku memberitahu isteri aku yang aku nk gi meeting ngan yati.isteriku mengangguk2 tanda setuju kerana dia memang dah anggap aku dan keluarga zuki macam keluarga sendiri..

sepuluh minit kemudiaan aku sampai kerumah yati dan membunyikan hon..yati pun keluar dari rumah bersama-sama dengan anak2nya.”kita tinggalkan budak2 ni dululah kat umah mak aku?”kata yati..”boleh.”jawabku..yati memakai kebaya ketat pada malam tu..sungguh menggiurkan.mata aku tak lepas pandang kearah buahdadanya yg besar serta punggongnya yang padat semasa menghenyakkan punggung kekusyen kereta.aku sungguh ghairah waktu itu..”wah..lawa kau mlm nih’geram aku tengok.”
umpan aku..”cis..gila kau..aku pun kau nak puji lebih2..mana ada..”balas yati..

kami bertolak ketempat meeting setelah menurunkan anak2 yati dirumah maknya.sesampainya ditempat tu kami mengambil tempat masing2.aku duduk bersebelahan dengan yati.kami meneruskan aktiviti MLM dengan mendengar ceramah senior2 kami.semasa aku duduk aku perasan yang tubuh kami selalu bersentuhan dan bergesel.yati juga kerap berbisik bertanya kan tentang apa yang dia tak faham atau aku tak faham semasa ceramah disampaikan..keharuman bau badanyati menaikkan nafsu syahwat ku tapi aku berjaya kawal batang ku daripada mengeras.

lebih kurang pukul 12 malam majlis pun selesai..setelah bersalaman dengan para perserta kami pun bertolak balik.semasa dalam kereta yati tela menelefon zuki dan memberitahu zuki diadalam perjalan pulang..tetiba aku dengar yati seolah2 bertengkar dengan zuki dalam telefon.tiba2 yati terus meletakkan handfon dan menangis teresak2..”kenapa ni”aku memberanikan diri bertanya..”zuki marah ngan aku kerana aku keluar tanpa tunggu dia balik rumah dulu.tadi aku dah bagitau nak keluar dia kata ok jer”jawab yati teresak2..”dia mmg selalu mcm ni..bila aku keluar jer dia marah tapi aku dah mintak izin ngn dia”tambah yati lagi..aku tak tau nak cakap mcm mana ngan yati..”tak perla..sabar jer”pujuk ku..”mana boleh sabar zed..selalu aku jadi mangsa kemarahan dia..lagipun aku sekarang ni macam dah tak mesra sangat dengan zuki”luah yati pada aku..”sabarla yati”pujukku lagi..aku memegang sebelah bahu yati sambil mengelap2 airmatanya.entah dari mana keberanian ku datang untuk menyentuhnya sedangkan selama ini aku takut utk berbuat demikian..tetiba yati terus menangis dan menyandarkan kepalanya kebahu aku..”ishhh…apa nak jadi,jadilah”getus hati aku..otak aku dah ligat memikirkan segala apa yang aku idamkan selama ini bakal terjadi.hati aku berdebar2 kencang.aku memberhentikan kereta ditepi jalan yang agak gelap sedikit..tapi masih banyak kenderaan yang lalu lalang..rumah kami lebih kurang 20 minit perjalanan untuk sampai.eku meletakkan tangan kiriku di belakang yati dan yati membongkok seolah2 memberi ruang pada aku untuk mengusap2 bahu kirinya.aku sudah nekad dengan niatku untuk berasmara dengan yati malam ini..setelah kugosok bahu yati sambil menenangkanya aku menggosok2 pula dibawah ketiak yati.kepala yati masih di bahu aku..perlahan2 aku merapatkan muka ku dengan muka yati tapi yati mengalihkan muka ketempat lain..aku merangkul yati dan berusaha untuk mencium bibir yati tapi yati menggeleng2 kan kepala membantah..aku fikir yati mula terasa seronok kerana dia tidak mengalihkan tangan ku dari badannya.aku berpusing dan memeluk yati..aku selak tudung yag dipakai yati dan memcium di sekitar leher yati..yati mendesah dan meliuk lintuk tanda sukakan perbuatan aku..tangan ku dah mula berani untuk memegang buah dada yati tapi yati membantah..”tak nak zed”kata yati perlahan.”kenapa perlu kita buat semua ini?”tanya yati..”aku dah lama inginkan tubuh mu yati.aku sangat geram dan selalu berimaginasi tentang kau”ujar ku..mulutku masih bermain2 dileher yati tanpa membuka tudung yg diapakai..”oh zed..jangan..aku tak nak berdosa dengan zuki.knp kau buat aku mcm ni?”yati berkata pada aku tapi dia masih membenarkan aku menjilati lehernya..aku tau yang yati pun terasa ghairah dengan perbuatan ku itu..aku rasa yati dah berhenti menangis.aku tak memperdulikan kata2 yati itu..sekali lagi aku melekapkan tangan aku ke dada yati dan kali ini yati tidak membantah..aku meramas2 buahdada yati dari luar kebaya yang dipakainya..ohh sungguh lembut buahdadanya..aku meramas2 dari kiri kekanan..mmg besar buah dadanya..lagi besar dari isteriku.aku menurunkan jilatanku dari leher ke pangkal dadanya dan yati masih membiarkannya..kepala yati menggeleng kekiri dan kekanan tanda nikmat..”ermmmm….ohh”kdengaran suara yati mengeluh sedap.setelah puas aku meraba dari luar aku cuba membuka kancing baju kebaya yati tapi dihalang dengan lembut oleh yati.”cukupla zed..aku tak nak kita terlanjur..berdosa nanti.aku tak pernah lakukan ini dengan org lain selain suamiku”ujar yati perlahan..”tolong lah yati..sekali ni saja..dah lama aku ingin berasmara dengan mu..”ujarku merayu..tangan aku masih berusaha walaupun dihalang.tiba2 butang baju yati terbukak dengan usahaku itu lalu aku terus menyembamkan mukaku ke dada yati..”ohhhh..jangan zed..plsssZ”aku dah tak memperdulikan rayuan yati..nafsuku sedang menggelojak..batangku terasa keras..aku terus menyelak bra dipakai oleh yati maka tersembul lah dua gunung yang kuidam kan selama ini.yati cuba menutup kedua dua buah dadanya dengan tangan tetapi tangan aku lebih kuat untuk mengalihkanya.aku terus menyembam dan menghisap puting buah dada yati dari kiri kekanan sambil bergilir2.”"arghhhhh….jangan zed..nnti lain jadinya”rayu yati.aku masih bermain dengan puting buah dada yati dengan lidah ku..kuterasa tangan yati menarik2 rambut ku supaya aku mengalihkan kepala ku dari dadanya ataupun yati pun dah berada dalam kesedapan..

aku tidak memperdulikan kereta yang lalu lalang di sekitar tempat itu.yang aku tau aku mesti melampiaskan nafsu aku terhadap yati..sementara mulutku masih menghisap puting buahdada yati tangan ku merayap2 kebawah pusat yati..aku cuba menyingkap kain yang dipakai oleh yati..walaupun ketat tapi aku berjaya menyingkap kain itu keatas kerna yati mengangkat punggungnya sedikit keatas..mungkin kerana sedepan yati membiarkan sahaja perlakuan ku itu..tiba2 dengan perlahan-lahan yati membawa tangan aku supaya memegang cipapnya..rupanya2 yati juga tidak memakai seluar dalam..perlahan2 aku menjolok jari ku kedalam cipap yati yang sudah basah lencun itu..”hisshhhhhh..erggghhh..best zed”terdengar suara yati perlahan..aku merbahkan kusyen tempat duduk yati perlahan2..aku meniarap dia atas yati dan perlahan2 muka ku turun kebawah perut yati untuk menjilat cipap nya”kau nak buat apa tu zed?”tanya yati perlahan..”syyyyyyy”kata ku..aku berlutu sedikit dan mengangkat peha yati keatas”ohhhhhhhhhhhh,,,,argggghhhh..ishhhh”keluh yati bila lidah aku bermain2 dengan biji kelentitnya…”sedapnyerrrrrrrr”rengek yati..zuki x pernah buat mcm ni kat aku zed”bisik yati perlahan..patutlah dia mengerang fikirku.rupanya2 zuki ni kolot..tak pernah menjilat cipap isteri nya..aku menjilat2 lagi sambil yati meraung2 kesedapan..”ohhhhh zed…sedapnyerrrrrrrrr”"aku rasa yati dah dua kali klimaks kerana aku dapat rasakan cairan yang membanjiri cipap dan kusyen kereta aku itu..batangku semakin keras dan aku rasa dah tak tahan dengan aroma cipap yati yang begitu menggiurkan..

aku melondehkan seluar aku kebawah dan memanjat keatas yati..aku angkat kedua2 kaki yati keatas dan meletakkan kepala batang ku di celah2 bibir cipap yati..tiba2 yati memegang batang ku sambil berkata”jangannnnn…jangan zed..cukuplah kat sini sahaja..aku tak nak berdosa..waku dah byk kali klimaks..cukuplah..dah byk dah dosa yg kita tanggung nih..plssss!!”rayunya..aku jadi kesian dengan yati..walau pun batang ku masih keras tapi aku tak jadi nak memasukkan nya kedalam cipap yati..
“tolong zed..aku ni isteri kawan kau..kalau dia tau habislah kita”kata yati lagi..”ok..aku letak kat luar saja lah erK?aku takkan masukkan kedalam ok?kata ku.”janji tau?”tanya yati..”janji..tapi aku nak gesel2 sampai aku klimaks ok?”tanya aku..”oklah camtu”jawab yati lega..

aku pun menggesel2kan batang aku dari atas kebawah sambil mulut aku meghisap puting buah dada yati..makim lama makin terasa sedap dan air yati semakik banyak terbit membasahi batang aku..aku jadi tak tahan.”ah..aku masukkan ajer lah”getus hati ku..sedang aku gesel2 tetiba kepalaku berada betul2 dihadapan cipap yati..aku terus menyorong batang ku kedalam cipap yati yang basah itu sampai habis.”zedddddddddd!!!”jerit yati.”apa yang kau dah buat nih?kau kata tak nak masukkan?”tanya yati..”aku tak tahan la yati..sorii…plssss..kali ni jer..”sambil aku menarik balik keluar batang aku..”lagipun aku dah masukkan sekali td takkan aku nak biarkan ajer..sama jer la yati..plssss”rayu ku..yati terdiam sejenak..”ok..tapi janji jangan pancut dalam tau..”kata yati..”yes”kataku..

aku pun membetulkan posisi ku dan dengan sekali tekan saja batang ku masuk habis kedalam rongga.walaupun sedikit longgar tapi masih terasa kelazatan cipap yati..”zeddddd!!!bestnyerrr..erggghhhhhhh..argggggg…hishhhhhh”keluh yati..batang aku tak panjang sgt tapi cukup untuk membuat yati menjerit kesedapan.aku menarik dan menyorong perlahan2 batangku itu..maklumla dalam kereta kan sempit..kaki yati memeluk pinggangku membantu sorong tarik.walaupun dah beranak 3 masih aku terasa kemutan cipap yati walaupun perlahan..mulut aku mencium bibir yati.kali ini yati tak menolak mungkin kerana kesedapan yang amat sangat.lepas itu aku menggigit2 perlahan puting buah dada yati..”ahhhhh…ohhhhh..sedap zed…”lebih kurang 7-8 minit aku rasa aku dah nak terpancut.batang aku keras yang amat sangat.aku masih menruskan sorong tarik..aku rasa yati dah klimaks buat kali ketiga..”sedap zedddddddd…argggghhh!!!!”jerit yati perlahan2..yati menggigit2 cuping telinga aku kerana kesedapan yang amat sangat..aku melajukan hayunan aku kerana dah hampir klimaks..sekali lagi yati menarik2 pinggang aku dengan kakinya supaya aku mempercepatkan hayunan.”adehhhh…bestttttttttttttt!!!sedap nyer zedddd”keluh yati lagi..”laju lagi zedddddddd!!!”
aku terasa hampir klimaks dan aku rasa yati pun dah nak klimaks jugak tetapi kakinya masih mengepit pinggang aku..aku terus menekan dalam2 batangku maka terpancutlah air mani ku kedalam cipap yati.
“argghh..oohhh…ishhhhh..arhhhh!!!!”aku menjerit kecil..”zedddddddddddddddddddddddddddddddddddddd!!!!!arggghhhhh!!!hishhhhhhhh!!!!!”jerit yati mengakhiri permainan kami.

buat seketika aku terdampar diatas badan yati tanpa berkata apa2..”zed..kenapa zed pancut kat dalam?kan tadi dah janji nak pancut kat luar?”tanya yati tiba-tiba.”nanti kalu mengandung macamna?yati dah lama tak buat dengan zuki sebenarnya”ujar zati lagi..aku terdiam seketika..”sori yati..aku dah tak tahan sangat lagipun kaki kau asyik kepit pinggang aku sahaja camna aku nak tarik?:balas ku..”ah..tak per la..janji best kan zed?”aku tersenyum sambil menarik hidung yati..”aku tak sangka sesedap ini erk kita main..biasanya zuki cium2 pastu terus masukkan ajer.mmg sedap tapi yag ni lagi best.untung bini kau zed dapt batang yang best camni.kalu aku lah hari2 aku nak.mencecah sampai dalam tau zed!!”ujar yati bersemangat..aku hanya tersenyum..”dah,kita balik..nanti laki kau tanya susah pulak aku nak jawab”balasku.”pandai lah aku kelentong nanti,jangan risaulah.”kata yati sambil membetulkan pakaian..”ingat,biar pecah diperut jangan pecah dimulut!kata yati..kami berpelukkan sehingga sampai kerumah mak yati untuk mengambil anak nyer.

1 komentar:

  1. pengalaman betul ke nih..? atau imaginasi je nihh..

    BalasHapus