Minggu, 01 November 2009

Mak Limah Urut

Dalam usia yang begitu muda Mamat aktif bersukan apabila pulang sahaja dari pejabat. Isterinya Milah tak bekerja kerana sibuk mengasuh anaknya yang dua orang itu. Oleh sebab aktif bersukan, nafsu seksnya juga kuat. Hampir tiap-tiap hari dia melakukan hubungan kelamin kecuali Milah datang bulan sahaja. Dia tidak tahan kerana batang Mamat sangat besar dan panjang. Senak rasanya apabila batang Mamat menujah masuk ke lubang cipapnya walaupun telah dua anak keluar dari lubang itu. Walaupun mendatangkan kesedapan kepadanya tetapi kalau hari-hari terasa jemu juga dia. Milah terdiri daripada perempuan yang dingin dan kurang nafsu seksnya. Tetapi dia terpaksa melayan kehendak suaminya hari-hari. Mamat berumur sekitar 32 tahun dan Milah berumur 28 tahun. Kadang-kadang Milah terfikir untuk membenarkan suaminya kahwin lagi satu tetapi keadaan cemburunya merisaukan dia juga takut nanti Mamat lebih menumpukan perhatian kepada isteri muda sahaja. Pada suatu petang Mamat pulang dari bermain bola berdingkut-dingkut. Mamat menceritakan kepada isterinya tentang dia terjatuh ketika bermain dan kakinya terseliuh. Mamat bertanya pada isterinya tentang tukang urut yang dia kenal kat kampung itu. Dengan segera Milah teringat pada mak Limah,seorang janda yang pandai mengurut dan dia selalu mendengar khabar daripada jiran-jirannya bahawa mak Limah juga biasa mengurut orang lelaki. Milah segera memanggil anak jirannya untuk memanggil mak Limah datang mengurut suaminya. Tak lama kemudian mak Limah datang. Mak Limah dalam lingkungan 40an itu memiliki rupa paras yang cantik dan badannya masih menarik mungkin kerana banyak mengamalkan ilmu kebatinan dan memakan jamu agaknya apabila Mamat melihat mak Limah pada pertama kali mereka bertemu. Ketika dia sampai ke rumah Milah, jam sudah menunjukkan pukul 8.30 malam. “Apa halnya ni Milah?”. “Kaki abang Mamat ni hah, terseliuh”. “Hah, mari sini… biar aku tengok”. Mak Limah terus memegang kaki Mamat dan sambil berkata bahawa teruk juga keadaan kaki Mamat, lagipun badan Mamat juga perlu diurut keseluruhan kerana banyak urat yang telah bersimpul dan banyak sangat bekerja keras tegurnya. Mak Limah terus mengurut kaki Mamat yang terseliuh. Malam besoknya dia akan datang lagi untuk mengurut seluruh badan pula. Keesokannya seperti yang dijanjikan mak Limah datang lagi. Mamat telah bersedia dengan memakai kain pelikat tanpa berbaju dan seluar dalam supaya senang mak Limah untuk mengurutnya nanti. Mak Limah meminta Milah tidak mengganggunya ketika dia mengurut nanti. Mamat mencadangkan dia diurut di bilik yang satu lagi. Milah pula membawa anak-anaknya masuk ke bilik tidur untuk menidurkan mereka. Takut nanti anak-anaknya mengganggu tugas mak Limah fikirnya. Dalam asyik untuk menidurkan anaknya, Milah juga terlelap. Setelah Mamat baring, mak Limah mula mengurut Mamat bermula daripada kaki. Mamat disuruh tidur meniarap. Sambil mengurut mak Limah terpegun melihat ketampanan Mamat. Dengan tubuh yang sasa dan berurat mak Limah teransang nafsunya. Macamana agaknya batang pelir si Mamat ni fikirnya. Kalau melihat daripada tubuhnya mesti Mamat ni memiliki senjata yang besar dan panjang. Habis seluruh kaki dan belakang Mamat diurut oleh mak Limah. Ketika mengurut belakang Mamat, mak Limah terpaksa duduk di atas pinggang Mamat. Batang Mamat mula mengeras apabila terasa tundun cipap mak Limah menghimpit belakangnya. Dalam fikiran Mamat tentu tundun cipap mak Limah mesti membusut bagai busut anai-anai. Kemudian mak Limah mengarah Mamat tidur menelentang. Cepat-cepat Mamat mengawal perasaannya dan dia berjaya mengendurkan batangnya supaya mak Limah tidak perasan. Mak Limah memulakan urutannya di sebelah kaki. Dia menyelak kain Mamat hingga ke pangkal peha. “Banyak badan kau yang bersimpul urat ni”, tegurnya. “Kuat kau main ni”, dia menambah. “Tak adalah kak”, jawab Mamat dengan perasaan malu. “Akak tahu, kau tak payahlah nak sembunyikan”. “Biar akak servis telur dan batang kau, nak tak?”. “Akak tahu ke?”. “Apa pulaknya tak tahu, itukan kepakaran akak”. “Buatlah apa yang baik”, kata Mamat. “Tak apa, bini kau dah tidur tu”. Mak Limah terus menolak kain Mamat hingga ke dada. Maka terbentanglah batang dan telur Mamat di depan mata mak Limah. Terpaku mata mak Limah apabila melihat batang Mamat yang panjang dan besar. Dalam keadaan tidur sudah cukup besar bagi sesetengah lelaki inikan pula setelah diransang tentu mengeras dan mencacak bagai tiang bendera. Mak Limah mula mengurut telur Mamat dengan lembut. Dicarinya urat-urat di bawah telur itu. Mamat memejamkan mata kerana kesedapan walaupun terasa sedikit sakit. Tak lama kemudian darah mula mengalir sempurna, urat yang bersimpul telah berjaya diuraikan dan batang Mamat dengan perlahan-lahan mula mengeras. Akhirnya batang Mamat terpacak macam batang kayu. Mak Limah mengalihkan pula kedua-dua tangannya ke batang Mamat. Batang Mamat diurutnya dengan perlahan-lahan sambil membetulkan urat-urat supaya darah berjalan lancar. Nafsu Mamat mula memuncak apabila dilakukan demikian oleh mak Limah. Sesekali matanya mencuri pandang muka mak Limah yang sedang asyik mengurut batangnya. Kelihatan muka mak Limah sudah berubah. Matanya mulai layu. Tanpa disedari tangan Mamat merayap memegang peha mak Limah. Apabila mak Limah tidak membantah, tangannya mula merayap memasuki kain batik mak Limah. Terasa sungguh gebu kulit peha mak Limah berbanding kulit peha isterinya. Mamat sungguh teransang sekali dan batangnya betul-betul mengeras dan kepala cendawannya mengembang. Mak Limah juga ghairah apabila tangan mamat merayap di pehanya. Tangan Mamat terus menuju ke celah kangkang mak Limah. Sambil itu mak Limah membuka kangkangnya sedikit supaya tangan Mamat mudah mencari sasarannya. Dengan dua jari yang dimasukkan melalui celah seluar dalam mak Limah dia berjaya meletakkan jarinya dicelah lurah cipap mak Limah. Lurah cipap mak Limah sudah basah. Mak Limah sudah tidak tahan lagi lalu dia terus mengulum batang Mamat. Terasa sendat sungguh mulutnya. Dia memainkan lidahnya mengelilingi batang Mamat sambil menggigit halus dan menyedut. Dia mengalihkan badannya dengan mengangkang berkedudukan lurah cipapnya di atas mulut Mamat. Setelah kain mak Limah di tolak ke atas, Mamat menarik seluar dalam mak Limah. Mak Limah berhenti beraksi untuk membantu melepaskan seluar dalamnya. Tersembul cipap mak Limah bagai kerang mencari udara. Mamat segera dengan tangannya menguak lipatan cipap mak Limah dan menghulurkan lidahnya mencari biji mutiara mak Limah. Dia menjilat dan menyonyot biji dengan geramnya. Nafsunya telah memuncak. Dia sudah tidak hirau dengan rasa masin dan payau yang dirasainya. Mak Limah mengerang kesedapan. “Mamat, akak dah tak tahan ni”. Mamat membaringkan mak Limah dan dia bangun mengangkat kaki mak Limah dan melipatkannya hingga mencecah bahu sambil itu tangannya melebarkan kangkang mak Limah. Mak Limah membantu dengan menghalakan kepala cendawan Mamat ke lurah cipapnya yang sudah basah dengan air berahi. Mamat menekan batangnya dengan perlahan dan syerruppp… masuk hingga ke pangkal. Mak Limah ternganga kerana terasa batang Mamat mencecah dinding rahimnya. Dia menolak sedikit. Mamat memulakan hayunan. Mak Limah mengerang lagi dengan suara yang sungguh menghairahkan. Mamat melajukan lagi hayunan. Dia merasakan lubang cipap mak Limah sungguh enak sekali. Tak pernah dia merasakan begitu nikmat. Amat jauh berbeza dengan rasa lubang cipap isterinya. Inilah kelebihan yang ada pada mak Limah walaupun sudah berusia tetapi pandai menjaga lubang cipapnya. Mamat sudah hampir klimaks. Dia menghayun dengan lajunya. Mak Limah juga membantu kerana dia juga sudah hampir klimaks. Akhirnya kedua-duanya mengerang. Mak Limah mengepit pinggang Mamat sambil tangannya mencengkam dada Mamat. Mamat menghayun pada kali yang terakhir sambil membenamkan batangnya hingga ke dasar dan memancutkan air maninya. Kedua-duanya terkulai layu. Kejadian itu tidak langsung disedari Milah. Mereka melakukan lagi bagi kali kedua dengan aksi yang lebih menarik lagi. Malam besoknya mak Limah datang lagi, maka berulanglah perkara yang berlaku semalam. Milah masih tidak tahu tentang kejadian itu. Mamat akan memastikan setiap minggu mak Limah akan datang mengurutnya.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar